torsdag 25 november 2010

Snö!

Hej!

I dag höll bussen på att inte komma upp för våran backe. I skolan var det det vanliga XD
Ska rid i kväll, nej i dag var dte teori dag. Hoppas vi ska göra något roligt :)

Ska vara med på km dressyr =) "julklappsdressyr" Det är ett LC:1 pogram. Det har jag ridit innan i våras tror jag det var. Hoppas på mera % nu! Fick 61,1 (tror jag) på LC:1, och LC:2 (tror jag ska kolla) ja det var det, fick jag 67,85 (tror jag heheh.) red rel första gången så -2..... Ja, med det gick ju bra ändå! :D

Jag blev reserv på Lussehoppet (Luciahoppet). Jag vill hoppa barbacka, fast får se om någon stryker sig på Turbo.


Detta är dom jag älskar<33333333


Svartnos (svarta kaninen) är min kanin<3
Vitnos (vita kaninen) är min brors<3
Turbo (den mörbruna hästen) är min sköthäst på jennylund<3
Benthino (skäcken) är min sköthäst<3

<33 Älskar alla!<33


Lite länkar till olika bloggar:

http://lillaisas.blogg.se/ Stallkompis, nu med privathäst
http://www.jonte-fanny.blogspot.com/ Bästavän! Klasskompis och stallkompis


kanske bloggar mera sen :)

hejsåplänge

//Förlåt för att jag inte är så aktiv på blaggandet XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar