söndag 7 november 2010

I dag...

...har flera på denna byn hög försökt lista ut regestrerings nummret på en lastbild som körde i diket på vägen neer till oss den 14 oktober 2010...

...och så har  på denna by grillat korv med några grannar...



                                                                      Turbo<3

Min lilla älskling <333


Skola i morgon. hemkunskapsa dag. Kommer antagligen att glömma alla böker till bibban igen, eller så kommer jag i håg kom. Längtar tills torsdag för då ska jag rida, sen kommer jag att längta tills jag kommer till jennylund nästa gång. Önska att Turbo-poken var min lilla Turbo...........



Var hos Benthino i dag! Gick en promenad och longerade han lite i hagen, för det var upptaget ï paddocken. :D

Benthino <3


Ska se på hästhoppning nu!

(c) på alla bilder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar